_THEME_SKIP_TO_CONTENT _THEME_SKIP_TO_NAVIGATION

EZAK elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek

Domů / O systému / Elektronizace veřejných zakázek / Vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Během lhůty pro podání nabídek jsou zájemci oprávněni vznášet dotazy na vysvětlení, doplnění, změny dokumentace k zadávacím podmínkám a zadavatel je povinen na tyto dotazy ve stanovené lhůtě a patřičným způsobem odpovědět.

Agenda vysvětlení, doplnění, změna dokumentace v rámci E-ZAK

  • zájemci mají možnost podávat žádosti o vysvětlení, doplnění, změnu dokumentace prostřednictvím elektronického nástroje
  • uveřejnění odpovědí na žádosti o vysvětlení, doplnění, změnu dokumentace způsobem odpovídajícím zákonu
  • poskytnutí vysvětlení, doplnění, změny dokumentace zadavatelem bez předchozí žádosti
  • centralizovaná evidence k jednotlivým zadávacím řízením
  • jistota doručení odpovědí - zprávy neopouštějí elektronický nástroj, ke čtení je nutno se přihlásit (e-mailem je realizováno upozornění na nové události v elektronickém nástroji)
  • evidence a zobrazení informací o zobrazení zprávy (kdo, kdy)
  • zastřešeno systémem interních zpráv