_THEME_SKIP_TO_CONTENT _THEME_SKIP_TO_NAVIGATION

EZAK elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek

Domů / Novinky / E-ZAK a audit veřejných zakázek

E-ZAK a audit veřejných zakázek

Jak doložit správný průběh veřejné zakázky? Nejnovější rozšíření systému E-ZAK umožní zaznamenávat průběh do externích auditních systémů.

Elektronický nástroj E-ZAK již nyní nabízí řadu auditních funkcí, jako je historie operací, export ukončených zakázek, časové razítko, role nebo statistiky. My však chceme pro naše klienty stále víc a přinášíme tedy nabídku pro pokročilé uživatele.

Nový modul s názvem „externí rozšířený audit“ dokáže automaticky exportovat informace o veřejných zakázkách v daném systému E-ZAK na externí server klienta. Oproti klasické funkci auditor navíc export obsahuje mj. další uživatelské aktivity v systému (např. zobrazení detailu zakázky, dokumentu, zprávy, formuláře, hodnocení, požadavek na stažení přílohy zprávy, nabídky aj.). To znamená, že lze zpětně zjistit, kdo a kdy jakou operaci prováděl.

A co Vám tento modul přinese? Především získáte komplexní přehled o aktuálních změnách u probíhajících zakázek ve formátu (XML), umožňující jejich automatizované zpracování pro průběžný monitoring a reporting. Auditní metadata a logy využijete také při interních a externích auditech či při zodpovídání procesních dotazů a námitek dodavatelů. Pomocí tohoto modulu jste schopni zapojit E-ZAK do stávajících auditních systémů.

Modul využívá pro ukládání metadat (XML) zabezpečené externí úložiště zadavatele, tak aby byla zajištěna bezpečnost přenosu citlivých dat.

Pokud se chcete o modulu „externí rozšířený audit“ dovědět víc, kontaktujte svého obchodníka nebo uživatelskou podporu systému E- ZAK: telefon 538 702 719, e-mail podpora@ezak.cz .