_THEME_SKIP_TO_CONTENT _THEME_SKIP_TO_NAVIGATION

EZAK elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek

Domů / Novinky / Nové funkce systému E-ZAK

Nové funkce systému E-ZAK

Neustále pracujeme na zdokonalení systému E-ZAK tak, tak aby byl pro uživatele co nejpřívětivější. Také se snažíme, aby práci zásadním způsobem ulehčil a pomohl s běžnými i složitějšími úkony, které procesování veřejných zakázek vyžaduje.

Za poslední měsíce jsme připravili či implementovali desítky vylepšení, avšak tři z nich jsou zcela zásadní:

  • kopírování veřejných zakázek, díky kterému lze kopírovat  zakázky včetně volby kopírovaných parametrů
  • napojení na ARES, kterévýrazně urychlujeregistraci a předregistraci dodavatele, kdy po zadání IČ jsou automaticky nataženy a doplněny další identifikační údaje
  • přepínání uživatelských účtů, umožňující propojení více uživatelských účtů z různých organizací. Ocení ho zejména ti, kteří zadávají a procesují zakázky z pozice různých zadavatelů. Mohou se tedy přepnout na svůj druhý účet v jiné organizaci. Samozřejmostí jsou i sdílené kalendáře všech svých propojených účtů (v případě využívání modulu Termínovník)
  • VZMR - vypnutí elektronického podpisu, umožňující jeho selektivní vypnutí nejen pro dodavatele, ale nyní nově i pro zadavatele

 

Pro více informací kontaktujete svého obchodníka nebo obchodní oddělení obchod@qcm.cz .