_THEME_SKIP_TO_CONTENT _THEME_SKIP_TO_NAVIGATION

EZAK elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek

Domů / Novinky / Nové funkce systému E-ZAK

Nové funkce systému E-ZAK

Neustále pracujeme na zdokonalení systému E-ZAK tak, tak aby byl pro uživatele co nejpřívětivější. Také se snažíme, aby práci zásadním způsobem ulehčil a pomohl s běžnými i složitějšími úkony, které procesování veřejných zakázek vyžaduje.

Za poslední měsíce jsme připravili či implementovali desítky vylepšení, avšak tři z nich jsou zcela zásadní:

  • registr smluv je nový filtr na úvodním přehledu veřejných zakázek zadavatele. Obsahuje a zobrazuje všechny smlouvy uzavřené mimo režim zákona o veřejných zakázkách.
  • dodatečné informace – upozorňování e-mailem,díky této funkci si nyní uživatel může aktivovat odběr upozornění na změny v zadávací dokumentaci, resp. dodatečné informace ke zvolenému výběrovému řízení.
  • identifikace uživatelů stahujících dokumenty umožňuje zobrazit záznamy o stažení dokumentů k veřejné zakázce. Zobrazuje se datum stažení, uživatel a organizace.

Více než desítku dalších drobných vylepšení a rozšíření jsme zahrnuli do služby Upgrade E-ZAK, která zaručuje uživateli, že má vždy nainstalovanou nejvyšší možnou aktuální verzi elektronického nástroje E-ZAK. Uživatel tak pracuje s verzí, která mu umožní využívat veškerá nejnovější vylepšení a funkcionality zakoupených modulů, které jsme upravili na základě uživatelských zadání, požadavků a námětů. 

Pro více informací kontaktujete svého obchodníka nebo naši technickou podporu.