_THEME_SKIP_TO_CONTENT _THEME_SKIP_TO_NAVIGATION

EZAK elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek

Domů / Varianty / Basic

Basic

Varianta E-ZAK Basic vám pomůže při prvních krocích v prostředí elektronizace veřejných zakázek. Plní funkci internetového Profilu zadavatele pro uveřejňování informací o veřejných zakázkách a umožňuje základní komunikaci s dodavateli. Navíc disponuje funkcí jednoduché elektronické aukce.

Proč si pořídit variantu E-ZAK Basic?

  • získáte Profil zadavatele na certifikovaném elektronickém nástroji v souladu s platnou legislativou,
  • poskytováním zadávací dokumentace a dodatečných informací v elektronické podobě šetříte čas a transakční náklady,
  • nakupujete prostřednictvím jednoduché elektronické aukce za výhodnější ceny,
  • všechny úkony zde provedené jsou evidovány a ukládány (všechny informace máte na jednom místě),
  • máte k dispozici přehlednou historii všech úkonů v zadávacích řízeních,
  • pro případ přezkoumání výběrového řízení máte k dispozici kompletní podklady.

E-ZAK Basic obsahuje