_THEME_SKIP_TO_CONTENT _THEME_SKIP_TO_NAVIGATION

EZAK elektronický nástroj pro správu veřejných zakázek

Domů / Novinky / Pět nejčastějších otázek dodavatelů veřejných zakázek (a pět odpovědí)

Pět nejčastějších otázek dodavatelů veřejných zakázek (a pět odpovědí)

Co trápí dodavatele při získávání veřejných zakázek? Na kompletní přehled jeden článek nestačí, a proto vám přinášíme odpovědi na nejčastější otázky.

Je podání elektronické nabídky na veřejnou zakázku zpoplatněno?

 Samotné podání nabídky je ze zákona bezplatné (§ 213 odst. 1 zákona č. 134/2916 Sb., o zadávání veřejných zakázek). U některých elektronických nástrojů (elektronických tržišť jako např. Gemin nebo Tender market) může být pro dodavatele zpoplatněna úspěšně vyhraná zakázka, avšak zdaleka to není pravidlem.

 

Kdo mi pomůže, pokud si při práci s elektronickým nástrojem nebudu vědět rady?

 Přinejmenším u komerčních nástrojů funguje zákaznická podpora i pro dodavatele. Nebojte se na ni tedy s jakýmikoliv dotazy obrátit. Jsou tu pro Vás.

 

Mohu si při hledání veřejných zakázek nějak usnadnit práci?

 Bojíte se, že Vám některá zakázka uteče? Kvalitní elektronické nástroje nabízejí možnost zapnout notifikaci, která Vás upozorní na nové zakázky. Dále si můžete nastavit filtry, díky kterým se nebudete muset probírat irelevantními zakázkami.

 

Nabídku jsem už podal, ale rozmyslel jsem si to. Co s tím?

 U nástrojů E-ZAK i PVU je možné nabídku stáhnout, dokud lhůta pro podání nabídky neuplyne.

 

Můžu si to někde vyzkoušet nanečisto?

 Pokud se chcete co nejrychleji naučit pracovat s elektronickými nástroji, můžete se přihlásit na Workshop – Jak podat nabídku elektronicky, v němž si „nanečisto“ vyzkoušíte práci přímo v prostředí elektronického nástroje. Názorná ukázka práce s různými elektronickými nástroji pod vedením odborného přednášejícího Vám ušetří čas i peníze.

Nabídku těchto i dalších školení naleznete na stránkách QCM školení.